Järvenpään Vasemmisto kokoontui edeltävänä sunnuntaina syyskokoukseensa. Poliittisen tilannekatsauksen kokoukselle antoi kansanedustaja Jessi Jokelainen.
Syyskokous valitsi myös johtokunnan vuodelle 2026. Järvenpään Vasemmiston puheenjohtajana jatkaa Vesa Laitinen (kuvassa) . Varapuheenjohtajaksi valittiin Markus Lummi. Johtokunnan varsinaisina jäseninä v. 2026 toimivat Mikko Perkoila, Hannaleena Salomaa, Minna-Maria Solanterä ja Janrik Vainio sekä varajäseninä Rita Komulainen ja Peter Teirikari.